2011-01-09

a sweet escape, take me awayyy

Dievulėliau, visą savaitgalį ošiu pagal tą pačią dainą, nuo kurios, garbės žodis, mane jau pradeda pykinti. Bet jos klausyti dar nenustoju. hahahaha. Gera pasijuokti iš savęs. Savaitgalis baigiasi, baigiasi ir mano... hm.. nesąmonės(?).Sekmadieniai man žavūs tuo, kad gali vartytis lovoje iki pietų, pravaikščioti visą dieną su pižama, daug besikeičiančių puodelių arbatos rankose. Kartais atrodo, kad turėtų būti visai miela ir rami diena. Bet mane erzina, kai tokių sekmadienių būna per daug. Tiksliau, kai visas savaitgalis būna toks. Ir kitas toks pat. Sako, kad kuo malonumai retesni, tuo jie malonesni. Nejaugi? Kai jie reti, stengiesi ir planuoji, kad būtų kuo puikiau. Kuri planus... O planai kuriami tam, kad būtų sugriauti. Aš pati beveik visada sugriaunu savo planus. Fuck///

2 komentarai:

  1. mano savaitgalis buvo namie ir biškį sergant tai vos neišprotėjau kaip nebuvo ką veikt...

    AtsakytiPanaikinti