2011-01-29

I will steal your bottle of wine

My heart is beating.



The clock ticks life away.



Pianistas mano galvoje skambina melodijas, kurios verčia širdį plakti greičiau, kurios verčia širdį plakti lėčiau. Laikas bėga, nesustoja. Niekada nepalaukia. Niekada nepalaukiu. Ištirpk mano taurėje.
Kaip seniai gėriau vyną.
Pripilk mano taurę.
Raudono vyno? Ne, palik baltą. Aš žiūrėsiu pro taurę ir matysiu iškreiptą vaizdą. Viskas skęs mažytėse vyno bangelėse, kurios švelniai glosto mintis. Akys naiviai tiki tuo, ką mato. Vynu aplietas pasaulis. Žavus.
Pripilk mano taurę.
Balto?
Ne, noriu raudono. Pakeliu taurę prie akių. Negaliu žvelgti pro ją. Vynas temdo mano akis. Panika. Aš nieko nematau.


Tuščios taurės. Ten išvis nebuvo jokio vyno...







5 komentarai:

  1. wow, prisiminiau dublino laikus, kai gyvenau kotedze ir gerdavau pakaitom raudona balta vyna, buvau net radusi megstamiausia ;DD

    AtsakytiPanaikinti
  2. Seniau ir aš kažkaip dažniau gerdavau vyną. Dabar beveik nebe :) mano irgi daug visokių išragauta. :>

    AtsakytiPanaikinti
  3. Kaip tik tada aš gėriau baltą vyną ;>

    AtsakytiPanaikinti