2011-02-14

Šalta+ Karšta

Savo judėjimo negalėčiau pavadinti ėjimu. Man nutirpo koja, taigi aš linguoju kaip meškinas. Sraigės greičiu. Neskubėk ir būsi paskutinis.
Taip gera grįžus namo įkišti kojas į šiltas vilnones kojines, pasiimti į rankas karštos kavos puodelį. apsigaubti pečius šiltu šiltučiu dekiu. Mano kambaryje dabar 25 laipsniai šilumos. Nesupykčiau, jei būtų ir daugiau. Pro langą šviečia saulė. Žiemos saulė. Nešildo. Belieka įsijungti vasarą primenančią muziką, kuri konvertuos vasario saulę bent jau į tą, kuri glosto birželį.
Vasaris. Vasara. Panašiai skamba. Vyras. Moteris. Šaltas. Karšta.
Saulė apšviečia karamelės spalvos mano plaukus. Jie kaštoniniai.




Trys saldžiosios dėžutėje, kurioje laikau akinius. Vasara ant mano lūpų.

*

Paragaukim žalio vyno,
Kol rasa nesugadino. Gera bus!
Gera, gera, gera, gera bus!
Šiandien saulę išlydėkim
Ir visai nebeskubėkim į namus.
Gera, gera, gera, gera bus!



Kaip gražiai man skamba šie žodžiai!

2 komentarai:

  1. Svajonės apie vasarą! Jos aplanko mane kasdien..

    Na gal ne trys saldžiosios.. nuostabaus saldumo tik viena :)

    O daina - primena senus laikus, nemigo šaltas naktis Siemens'e, nors tada buvo jau pavasaris! Nuostabūs prisiminimai...

    AtsakytiPanaikinti
  2. Bet vis tiek visos trys kitokios nei tos paprastos. Kiekviena man siejasi su vasara. Gražios... (:
    Kaip faina, kai daina tarsi koduoja tam tikrus prisiminimus. Klausantis gali grįžti kada tik nori (:

    AtsakytiPanaikinti