2011-01-17

Nusipiešk sau draugą!

Kai negaliu susikaupti ar tiesiog klausytis mokytojos ir dirbti per pamokas, aš užsiimu piešimu. Susikuriu sau draugų ;D Mėgstu paišyti tokius piešinukus. Ir jų visuose sąsiuviniuose labai daug!


8 komentarai:

  1. Chi chi, mano sąsiuviniuose vien grafika ;DDD
    Tik kažkaip prasilenkia faktai - ar tik tavo 9 draugai ne vyriškos lyties? Tai gal pritrūkai draugių? ;D

    AtsakytiPanaikinti
  2. Mano įsivaiduojami draugai yra AŠTUONI. ;D Kaip pamiršti??? ;/// Tie šaunūs vyriškiai visada su manimi. Kartais papaišau ir juos, o kartais jiems drauges ;DD

    AtsakytiPanaikinti
  3. O man atrodė, kad su mumis visur eina 9... tai gal tas 1 mano.. ;o
    ir jiem panelių reikia.. ;D

    AtsakytiPanaikinti
  4. xa, tu piesi, o vat kai as ejau i mokykla as sasiuvinio gale kurdavau eilerascius ;DDD

    AtsakytiPanaikinti
  5. Prieš pota metų ir aš kurdavau eilėraščius sąsiuvinio gale ;>>

    AtsakytiPanaikinti
  6. Geras uzsiemimas, kai nera, ka veikti. :)

    AtsakytiPanaikinti
  7. Aha :) gerai būna, kai sugebu ir paišyti, ir klausytis, ką sako mokytoja, ir dar spėti užsirašyti tai, kas svarbu :)

    AtsakytiPanaikinti