2011-01-17

Elements of Life

Kaip keista, kai sutinki žmogų, kuris anksčiau apie tave žinojo viską, su kuriuo dalinaisi ne tik paslaptimis, bet ir laisvalaikiu, o dabar jo ne tik, kad nebegali vadinti draugu, bet ir nebenori. Ir su kurio net nebesinori sveikintis. O kodėl visgi dar turėčiau sveikintis, jei jau nebenoriu? Iš mandagumo? Chi, o kiek jo išvis belikę aplinkui. Manau, kad tiesiog praeiti kaip pro nieką visai neblogas variantas. Nes aš taip noriu. :)
Nesivarginsiu būti maloni, jei nenoriu.
Ir aš šiandien nesu linkusi taip giliai kapstytis. Nenoriu atsiminti praeities ir nenoriu dėl kažko gailėtis. Neturiu tam priežasčių. Neneigsiu, kad šiandien mąstytoja iš manęs nekokia, taigi geriau pasidalinsiu ne tokiomis reikšmingomis mintimis. Apsiklosiu savo zebriuko dryžiais margintu dekiu ir pasidarysiu arbatos.

*Nusidažiau vieną sruogą bordo splava. Atrodo įdomiai. Visų plaukų nedažysiu, nes tai ne ta spalva, kurios aš noriu, bet manau, kad dar keletą sruogų nudažysiu tokia spalva, nes gražu. Mielai atrodo. Šiaip aš visada dažau natūraliomis spalvomis plaukus (neskaitant to karto gal aštuntoje klasėje, kai visus plaukus buvau nusidažiusi violetine spalva).*


Manau, kad padažysiu keletą sruogų panašiai kaip šioje nuotraukoje. Gražu.
Ir apskritai, man šita nuotrauka veeelniškai patinka. Yeahh.
Fuck off and die. :)





Elements Of Life

4 komentarai:

  1. Kartais nelabai norisi kapstytis praeity, nes tas žmogus, su kuriuo ta praeitis susijusi, pats to nenori...
    O tą spalvą norėčiau pažiūrėt kaip ji ant tavęs atrodo :)
    Ta nuotrauka tokia išraiškinga ir daaug pasakanti :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Kai nudažysiu daugiau sruogelių, tai galėsiu atsiųsti foto :>

    AtsakytiPanaikinti
  3. O ir man butu smagu pamatyti kaip atrodytu tavo plauku juroj sitokie bordo laivai :)
    jo kas paliko musu gyvenimo kelia lai ir plaukia pro sali, je itai bendra erdve.. o tu nei tu nei as nei ji nei jos neturime daryti to ko mes nenorime, geiruasia daryti tai ka nori daryti, tada dar ir sypsena nusipaiso jei rezultatai puikus :)))

    AtsakytiPanaikinti
  4. Na gal mestelsiu savo foto ir čia :)
    Tiesą sakai. Geriausia daryti tai, ką nori, tada šypsena dažniau aplanko :)

    AtsakytiPanaikinti