2011-04-17

Big lights will inspire you

Maniau, kad lietuvių kalbos įskaitai nerašysiu, tiesiog prieš einant pasiskaitinėsiu įvairius straipsnius internete, pasidomėsiu ir tiek, nes aš kalbu gyvai ir pasitikėdama tada, kai viskas tiesiog mano galvoje. Užtenka tiesiog susidėlioti mintis galvoje ir tiek, kam tada perrašinėt ir mokytis? Bet... Sapnavau sapną, gan įdomų. Aš buvau režisierė, mano spektaklio premjera, žmonių pilna salė, visi laukia. Aš stoviu užkulisiuose su visa aktorių grupe ir aiškinu, kuo pradedam spektaklį, kam ką ir kaip vaidinti. Toks jausmas, kad mes nei karto nerepetavę. Visi klausinėja, kur scenarijus, o aš atsakinėju, kad nesijaudintų- jis tiesiog mano galvoje. Aiškinu, kad pradėsim su šokiu, pasakau, kas ir ką šoka, jie išeina į sceną, sušoka ir grįžta pas mane, uždusę klausia, kas toliau? O kas toliau? Tada išeinu aš, suvaidinu, vėl šokių grupė. Ir viskas taip greitai, chaosas kažkoks, žmonės tik keičiasi, bet visi vienodai didelėmis akimis klausia, ką daryti toliau, ką vaidinti toliau. Aš taip greitai viską galvoju, kuriu, siuntinėju žmones, tačiau staiga pamirštu scenarijų, pamirštu, ką buvau sugalvojusi, visi blaškosi. Žvilgteliu į salę- ten begalybė žmonių ir visi laukia, o aš nebežinau, ką daryt. Mano aktoriai išsigandę. Žodžiu, buvo toks kraupus fiasko. Viskas taip tikroviškai atrodė, gerai, kad mane prikėlė šeštos valandos žadintuvas.
Tokio sapno paveikta, truputį pasirašiau savo kalbą. Viskas buvo taip tikroviška... Nežinau, gal kad vis tiek jaučiasi truputis streso, jaudulio. Nežinau...



Radau internete šitą nuotrauką ir pabandžiau pati susipinti šitaip plaukus. Kaip gražiai atrodo! Man dabar labai patinka įvairūs kasų pinimai, kažkas panašaus kaip šitoj nuotraukoj. Labai gražu. (:



*

Dabar tiesiog svaigstu dėl tokių šukuosenų. Pagaliau užsiauginau gan ilgus plaukus, tai galiu pinti įvairiausiais būdais. (:




Beje, nardžiau interneto platybėse ir štai: radau foto su taše lygiai tokia pat kaip mano (:



Ir dar štai truputėlis to, kas dabar sklando mano kambaryje:



Beje, vakar be galo džiaugiausi pavasariu, šiluma, saulėtu oru. Netgi pirmą kartą po žiemos važiavau dviračiu! Taip buvau to pasiilgusi.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą