2011-01-11

And the only way for me to move on is to write it in a song. The life goes on!

Šiandien taurės pilnos.
Gera vaikščioti basai naktį.
Ir
Naktį tikrai lijo saldainiais.


Taip greitai prabėga dienos. Gal ir gerai, nes aš bent jau visą laiką užsiėmusi, tačiau pradedu nebetilpti į dieną. Taip, Drauge A., man dienoje per mažai valandų. Vėlai grįžtu iš mokyklos, truputį pailsiu, tačiau sugaištu tik tiek, kiek trunka pietavimas + kavos gėrimas. Truputį pasimokau, valandėlė treniruotei, dar išbėgu su šuniuku į lauką, dar nd (mėtykit, jei norit, į mane akmenis, aš darau nd, nes pradėjau truputį stengtis), arbatos puodelis, šiokie tokie pasisukiojimai aplink ir dienos nebėra. Aš nežinau, kaip būtų, jei turėčiau galimybę, tačiau manau, kad galėčiau išsižadėti miego, kad būtų laiko. Daugiau. Vis noriu daugiau. Gal reiktų rimtai pamąstyti, kad užtenką būtent tiek, kiek jo dabar turiu?


6 komentarai:

  1. aptikau miela dienorastuka. ;)
    As kai pagalvoju mielai pasimokyciau is taves uzimti save pilnai dienoje. nemoku uzpildyti laiko moku ji svaistyti. suprantu kad tia negerai bet na po truputi mokausi siais metais <3

    AtsakytiPanaikinti
  2. Malonu, kad patiko :)
    Tik kad aš nemoku planuoti savo laiko, jei mokėčiau, tai, manau, ir tilpčiau į dieną. :) Bet taip,šiuo metu esu užsiėmusi beveik visą dieną. :) Kai įsisuki į darbų verpetą, tai kažkaip nelieka net noro tingėt/švaistyt laiką. Tada atrodo, kad kiekviena diena būtent tokia užimta ir turi būti :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Taip, Agne, ko jau ko, bet savo laiko tu planuoti nemoki :) Aš bandau planuoti savąjį, bet išeina taip, kad dalį neplanuotai prazilioju... (gerai, kad tai vyksta tik namie..)

    AtsakytiPanaikinti
  4. bet aš netgi nelabai ir stengiuosi. Man turbūt gerai taip, kaip yra. Tiesiog įpratusi ;D p.s. vadinasi, ir tu nelabai moki planuoti ;D

    AtsakytiPanaikinti
  5. Kai noriu, ir aš stengiuosi *mirksiukas&šypsniukas*

    AtsakytiPanaikinti