2010-09-06

Ar prašau per daug?

Šypsausi pro sukąstus dantis, kišenės pilnos pykčio.
Man net nutirpsta nugara, kai pagalvoju, kad rytoj reiks keltis 6h. Kaip ir kiekvieną rytą. Man rytais būna taip šalta. Norėčiau, kad kas nors išvestų šunį į lauką, nes man, ką tik atsikėlusiai, būna labai labai šalta vaikštinėti lauke, kai dar akys būna net neatsimerkę iki galo. Taip pat norėčiau, kad kas nors atneštų man kavą į lovą. Šiltą, garuojančią kavą su pienu. Kad man nereiktų net kojos pirštelio iškišti. Rytais būna taip šalta basomis tipenti iki virtuvės. Ir dar norėčiau, kad kas nors į dušą kurį laiką leistų šiltą vandenį, kad įėjus būtų šilta. Paprasti norai, kurie mano rytus padarytų laimingesnius ir šiltesnius...

6 komentarai:

  1. Tai kiekvienos merginos svajonė...kuri, po kiek laiko imtų erzinti. Bet pasvajoti galima :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Nemanau, kad imtų erzinti tai, kad tau būna gera rytais :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Gal ne tai, kad erzinti, bet po kiek laiko tai taptų kasdienybė, gal po kiek laiko atsirastų kiti norai, pavyzdžiui didžiulio gabalo torto;P o šiaip kartais man patinka pačiai pasidaryti kavą, nes žinau, kiek reikia kavos, cukraus ir pieno, kad būtų būtent taip, kaip aš mėgstu.

    AtsakytiPanaikinti
  4. Taip, turbūt po kiek laiko visa tai virstų kasdienybe. Rutina. :) Aš tai va, pasvajojau, kad man kavą atneštų tokią tarsi pačios daytą ;D

    AtsakytiPanaikinti
  5. Kai anksti anksti keliuosi ir velniukas mane gundo praleisti kelias pamokas pagalvoju "Juk Agnė taip anksti keliasi. Anksčiau už mane, tad gal čia ne pasaulio pabaiga ir kaip nors išgyvensiu?", ką jau kalbėti apie tavo rytinius Pupos vedžiojimus... Aš tiesiog mirčiau...!
    O dėl kavos... mmmmm... malonu! Tą malonumą man mama suteikė 18-to gimtadienio rytą. Kaip buvo gera! Bet kava ryte, dar neišsivalius dantų - taip nehigieniška! Brrrr :))

    AtsakytiPanaikinti
  6. Niekada nesakei tokių savo minčių :) atrodau visai ištverminga :) Tik atrodo, kad mirtum, bet iš tikrųjų tai prie visko priprantama :)

    AtsakytiPanaikinti