2010-09-28

Pasaulį sukam ratu

Knygos šaiposi iš manęs, pageltę ir nutrinti lapai tyliai šlama tarpusavyje. Ironiškai. Šiandien aš nenoriu mokytis, nenoriu paliesti nei vieno vadovėlio. Kas kad rytoj daug atsiskaitymų... Aš tikiu savo sėkme. Gal ir naivu, bet esu nusiteikusi pozityviai. Man pasiseks.
Mano galvoje muzika, mintys sukasi apie paprastus moteriškus dalykus kaip, pavyzdžiui, nagų lakas, nauja suknelė, kvepiantys plaukai, nauji aukštakulniai, draugai, savaitgaliai, susikibimai už rankų, šokiai kartu, lengvos šypsenos. Ką gi, šių minčių aš neatsikratau. Ir nenoriu, bet bandau, nes reiktų susikaupti. Neišeina. Nieko, šiandien mano mintys lengvos ir malonios kaip oro balionai. Sukasi aplink. Malonu.
Mintyse sukasi lengvi flirto vėjai, prisiminimai, kaip taip nuoširdžiai žiūrėjom vienas kitam į akis ir šypsojomės. Rankos vienas kito rankas tiesiog pačios surado. Ir viskas taip lengva ir neįpareigojama. Prisiminimai glosto širdį. Ir nieko sau nepadarysiu. Mintimis aš kitur. Na ir kas, kad akys įbestos į vadovėlį. Jos žiūri, bet nemato.

4 komentarai:

  1. Mielas įrašas:)
    Dėl pozityvumo - gyvenime pats svarbiausias dalykas ir yra nusiteikimas. Taigi, tai tikrai ne naivu:)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Būna akimirkų, kad žinai, kad būtinai reikia išmokt tą ir aną.. Ir nors nusišauk neprisiverčiu to padaryti.
    Vakar tam review tik peržvelgiau informaciją ir buvau laiminga, kad spjoviau į pamokas, net mama pastebėjo, kad keista, kad aš ne prie pamokų sėdžiu. Užtat su mama turėjom malonų vakarą :)
    Kartais malonu būtinybes iškeisti į malonumus!

    AtsakytiPanaikinti
  3. Visada malonu :) Labai gera, kai prie rimtų darbų įsiterpia ir tokių malonumų, kad ir kartais. Labai praskaidrina nuotaiką :)

    AtsakytiPanaikinti