2010-06-17

Rausvi norai, sulūžusi navigacijos sistema&laimė


Kvepiantys plaukai, neblėstantis pasitikėjimas savimi, įdegęs kūnas, nedingstanti šypsena, tobulai balti dantys, gera figūra, meilė, aistra, geismas, seksualumas, nėriniuoti apatiniai, balti marškiniai, ilgi vakarai, pažintys, draugai, netylantis juokas, spindesys, kvepalai, lūpų blizgesys, grožis, tirpstantys dūmai, auštantys rytai, bemiegės naktys.

Negalvojau. Tiesiog vienu atsikvėpimu išvardinau, kas dabar sukasi mano galvelėj. Surašius atrodo geriau, bet iš tikrųjų tai tik padrikos mintys. Aš sunkiai jas sugaudau. Atrodo, žinau, ko noriu, bet įvardinti konkrečiai sunku. Aš tiesiog jaučiu.
Visada eik ten, kur liepia širdis, o ne protas. Tik ten būsi laiminga.
Kad būtų taip lengva. O gal ir lengva? Mane veda ir į kairę, bet po to liepia grįžti. Liepia eiti tiesiai, bet po to priverčia grįžti.Kai grįžtu, nieko neberandu ten, kur buvau. Viskas, ką palieku, dingsta. Gal ir gerai, nes kitaip pastoviai grįžčiau prie tų pačių dalykų, kurių man nereikia. Nes jei reiktų, juk nepalikčiau, taip? Taip. O gal aš tiesiog nebegrįžtu antrą kartą į tą pačią vietą. Aš vis ieškau savo laimės. Kartą pamečiau ir neberandu. Matyt, ji irgi vietoje nestovi. Migruojanti laimė. Kaip ir aš. Ir painus širdies balsas.



Reikia įsigyti GPS navigaciją. Arba bent išsinuomoti. Cha. Kur su akcija?



5 komentarai:

  1. Toli, labai toli reikėtų keliauti savo laimės link...ir prireiktų navigacijos su nuolaida. Kartais nėra galimybių pasikliauti vien jausmais. Tada ir širdis, ir protas kankinasi, kadangi pasaulyje neegzistuoja Absoliutas. Būna tik arba nuostaba, tik arba nusivylimas. Amžinai regimas auksas taip pat įskaudina akį, kaip ir nebūna visiško gėrio, palaimos.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Taigi, kad tubūt visada laimingas nesijausi.Kaip tu sakai, kad amžinai regimas auksas taip pat įskaudina akį.
    Ieškoti, keliauti link savo laimės... O gal ji tiesiog stovi pašonėje? Tada aš su juodais akiniais, nes nieko nematau.
    Kai ir širdis, ir protas norės to paties, turbūt tada laimė tupės ant nosies :) (ar taip būna?)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Nežinau arba nepastebėjau amžinai tupinčios laimės :) tikriausiai, ne, idealumo niekur nėra. Gal neverta vaikytis tos tariamos laimės sijono, o kai reiks, ji pati mus susiras? :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. labai patiko pirmasis stulpelis, kažkaip gerai nuteikia, suteikia lengvumo ir nepriklausomybės skonį, patinka, kai žmonės gali tai išreikšti žodžiais;)

    AtsakytiPanaikinti
  5. ELIT~ tikiuosi, kad aš ir mano laimė neinam priešingomis kryptimis ;D
    careless~ kai rašiau, būtent taip ir jaučiausi. nepriklausoma, laisva, atsipalaidavusi :)

    AtsakytiPanaikinti