2011-06-29

"Someday", "may be" and "if" are very dangerous words that must be avoided!

Man dabar taip gražu aukštakulniai. Tokie sky high. Prisižiūrėjau internete įvairiausių nuotraukų ir dabar gyvenu norais. Mažytė dalelė mano kasdienybės.




Tas pats kelias skirtingus žmones gali nuvesti į skirtingas vietas. Taip ir išsiskiria požiūriai.
Aš tiek daug visko nesu išbandžiusi. Kai kurių dalykų nedarau tiesiog iš principo. Tikrai esu labai principinga. Ar principai kenkia laimei? Ar apskritai kam nors kenkia? Aš nežinau. Tiesą sakant, nesijaučiu blogiau gyvenanti dėl jų. Dalis mano asmenybės, neaišku, ar geroji, ar ne.
Aš niekada neruošiau kokio rimtesnio patiekalo. Per beveik devyniolika savo gyvenimo metų aš nesu pagaminusi pietų, ar kokio kito rimtesnio patiekalo. Vienintelis dalykas, kurį moku, tai bananinis pyragas, kurį esu gaminusi max tris kartus. Tai bent namų šeimininkė! Na bent jau negaliu būti nusivylusia namų šeimininke. Bet tai nereiškia, kad apskritai negaliu būti nusivylusia.
Taigi, manau, kad pats metas pamėginti ką nors paruošti. Tikiuosi, kad virtuvė nesudegs ir aš nenukentėsiu, piršto nenusipjausiu. Juokas juokais, nelaimės po vieną nevaikšto. Degs virtuvė, kris ir pirštai. O jei jau prabiltų mano surimtėjusi pusė, tai galiu pasakyti, kad jau nusižiūrėjau plius minus receptą. Gal kiek per didelis kąsnis kaip pradedančiajai, bet bus matyt. Jei apskritai dar susigriebsiu ir pamėginsiu ką nors pagaminti. Nes mano norai, nuotaikos keičiasi kaip vėjas. Ką gi, dabar tai galiu sau leisti.

4 komentarai:

  1. ahh, kodėl tu taip jaudinies, kad nieko negaminai.. Aš asmeniškai manau, kad žmonės pernelyg sureikšmina maistą. Žinoma, mėgstu skaniai pavalgyt, idomu kas ne, bet aš džiaugčiausi galėdama valgyti vien tavo bananinį pyragą;D~

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ne tai, kad jaudinuosi, kad negaminau, bet kažkaip jau norėtųsi pamėgint ;D Kažkaip atbaidė gaminimas, kai kažkada dar caro ruriko laikais užsidegė keptuvė ;DDD Bet šiaip, reiktų kad kažkam kitam gaminčiau, nes aš pati daug ir daug ko nevalgau ;D Man tai tokia nuojauta, kad dar ilgą laiką tik ir temokėsiu bananinį pyragą kept ;DD

    AtsakytiPanaikinti
  3. Nieko, atsikraustysi į Vilnių ir aplinkybės prispirs ką nors pradėt gamint :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. būtent, todėl praktika praverstų jau dabar ;D

    AtsakytiPanaikinti