2011-06-14

If you never try, then you'll never know

Antradienio mintys:

"Jau vasara. Istorijos egzaminas praėjo. Galiu pasakyti, kad aš laisva visai vasarai. Beveik. Toks jaudulys, tarsi nerimas, laukimas kutena širdį.
Rimtas nešiojamas kompiuteris jau puošia mano stalą. O fuck, aš stalo taip ir neturiu. Po remonto jo taip ir nepastatė, nes aš niekada nedariau n.d. prie stalo.Hmm... Puošia mano spintelę. Tikiuosi, rudenį būsiu vilnietė. Kas nors manęs laukia ten?
Reikia susitvarkyti spintą. Nors ji sandėlio dydžio, aš vis tiek nesutalpinu ten drabužių. O aš vis tiek dažniausiai neturiu kuo apsirengti. Haha. Reikia susikabinti visas sukneles, vasariškus drabužius. Omg, tikrai vasara."
Įrašas taip ir nebuvo pabaigtas.

Šiandien jau yra anglų egzamino rezultatai. Aš neskubu, sužinosiu pirmadienį tik. Iš tikrųjų, net nežinau, kiek galėčiau tikėtis bet kurio egzamino, nebūtinai anglų. Nervintis tai tikrai neverta, nes kad ir koks būtų rezultatas, jo vis tiek nepakeisi. Taigi, mintys lengvos.



Beje, pagaliau pati nusipiešiau savo blog'ui foną. Netgi išmokau piešti plunksnas.

Pagalvojau, kad mieliau, kai kuo daugiau savo. Mieliau sugrįžti, mieliau rašyti.
Gal nusipiešiu kada nors ir profilio nuotrauką.

3 komentarai:

  1. ir maniškė spinta manęs jau laukia laukia ;o

    AtsakytiPanaikinti
  2. Plunksnytės nuostabios:) man tai tu mergaitė pilna optimizmo ir pasitikėjimo, tikriausiai yra dėl ko;)* galbūt klasėj geriausiai mokeis?:)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Ačiū *(: Na ne, ne geriausiai. Bet kad pažymys ne visada atitinka žinias. (:

    AtsakytiPanaikinti