2011-06-08

Kasdieniškai




Man šita daina tokia vasariškai lengva. Nežinau net, kodėl taip yra, bet gera jos klausytis.

Šiandien taip karšta, dar buvau istorijos konsultacijoje, tačiau nebuvo daug naudos. Net mokykloje taip karšta. Dirbam atidarytais langais ir durimis, kad a le būtų skersvėjis, bet vis tiek tvanku ir karšta kaip kokiam pragare. Mokslas su vasara tikrai nesiderina. Niekaip. Iš tikrųjų, tai man vasara siejasi su gamta, todėl tikrai nenorėčiau visos jos praleisti mieste, bute. Na, tada gal sėdėčiau kokiam parke visą laiką, bet norisi pabūti ir ten, kur iš namų gali išeiti basas.




Buvau pasidariusi tokią šukuoseną. Tikrai gražiai atrodo. Mano plaukai garbanoti, tai specialiai jų garbanoti nereikėjo, be to, kadangi jie stori ir gan daug, tai ir tos kasos tokios gan storos gaunasi. Labai gražu ir patogu vasarą. O prie suknelės tai išvis labai tinka (: Šiandien karšta, tai nenorėjau eiti palaidais plaukais, nes jie jau ilgi, tai supyniau tokią kasą iš vienos pusės, kitoje pusėje palikau kelias lengvai krentančias garbanas, o likusius plaukus tiesiog surišau į kuodą. Tokia šukuosena karštą dieną man buvo išgelbėjimas. Ir taip atrodė, kad einu per dykumą.

Lekiu per dykumą, nors nėra čia vandens, mano muzika tą nykumą delnais išsems.





Man šita daina kažkodėl taip siejasi su karščiu.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą