2011-11-24

Young Forever

Noriu grįžti namo. Šiandien važiuosiu, truputį į vakarą.
Pabudau anksčiau. Tiek minčių. Kažkokia nostalgija apėmė. Ir dar šita daina....



liūdina kažkodėl...
Norėčiau nuveikti kažką supersiautulingo. Ką žada savaitgalis? Bet žinot, savaitgalis dažniausiai paskirtas poilsiui. Atsišėlioji per visą savaitę. Kaip viskas apsivertė aukštyn kojom. Mokykloj vidury savaitės tai tikrai niekur per ilgai neužsibūdavau,o dabar... :D Be to, čia ir miegu mažiau. O susikaupti darbui tai man buvo sunku visais laikais, todėl reiktų išmokti labiau planuoti laiką. Dar erzina, kad vakare aš galiu nemiegot iki vėlumos ir nenorėti miego. Na tada ryte reikia ristis iš lovos visų keturių galūnių pagalba. Bet tas miego norėjimas labai greitai išgaruoja. Aš negaliu numigt dieną, nes po to būnu irzli ir šiaip prastai jaučiuosi. Mano kambariokė tik vieną kartą matė mane miegančią dieną ir pagalvojo, kad aš gėriau praeitą naktį, nors taip nebuvo, aš tiesiog jaučiuosi išsunkta ir pavargusi.
Pastebėjau, kad turiu keistų savybių :D Jei reikia kur nors eiti, aš dažniausiai susiruošiu ir išeinu net nepažiūrėjus į laikrodį, tik po to susigriebiu, kiek gi čia dabar valandų? Gal aš vėluoju? Gal aš per anksti?
Ir dar. Kai nesulaukiu savo autobuso, kartais dar įsėdu į bet kurį atvažiavusį anksčiau. Tai vis dar pasitaiko. Galvojau, gal čia buvo tik rugsėjo problema. :D Pasirodo, ne tik.



Man tuoj į paskaitas. Geros dienos!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą