2011-11-14

All I can do is smile when I look in your eyes

Truputis tamsos aplink, truputis miego šešėlių, ramių kvėpavimų, paslapties. Ramybės. Neskubėjimo. Muzikos.


Nežinau kodėl, bet man patinka, kad ši daina tokia ilga.

Aš nežinau kodėl, bet šiandien daug prisiminimų. Nesinori miegoti. O kai pagalvoju, kada rytoj keltis, tai per nugarą nubėga šiurpuliukai. Ai. Ša. Tai tik buitis.
Norėtųsi vyno taurės, garsios muzikos. Garsesnės nei mintys.
Užrakinau duris. Šiandien nieko neįsileidžiu.

Klausausi vis šios dainos. Vėl ir vėl. Kaip ji tinka nakčiai, kuri taip saugo sapnus, nedalina. Dabar būtent aš vaikau savo kambariokių sapnus, drumsčiu. Chi. Tuoj ir aš užmigsiu su natų trupiniais mintyse. Pamojuok ir palinkėk ramios nakties. Ji tikrai kartais tokia būna.

2 komentarai:

  1. O aš norėčiau miego.. Daug.. vartytis pataluose iki vidurdienio, gerti kavą, apie nieką nesukti galvos, bet dabar tai tikriausiai ne man:)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Nesinori miegoti. Ir man. Sukasi mintys. Gal netgi malonu?

    AtsakytiPanaikinti