2011-11-05

Can you feel the sunshine on me today?

Kažkaip dabar mane aplankė labai didelė motyvacija veiklai. Nežinau net, kaip tinkamai pasakyti. Atrodo, galėčiau ir į Everestą įkopti iš to didžiulio noro ką nors nuveikti. Pasiekti. Jau lankau pramoginius šokius. Ir tai labai puikus laiko praleidimo būdas! Tiek gerų emocijų. Šokis yra nuostabi veikla. Ir visai nesvarbu, ar tai pramoginiai šokiai, ar koks nors breikas. Tiesa, ateityje galbūt norėčiau išmėginti ir ką nors modernesnio. (:
Dabar dar noriu lankyti sporto salę ir užsirašyti į kokius nors kalbų kursus. Ir dar visai nieko būtų bėgioti rytais, nes prie pat teka Neris ir palei upę yra tikrai patogių takelių, o vaizdai kokie gražūs, tiesa, ir mano paskaitų grafikas tam labai palankus. Ir kaip man viską suspėti. Galiausiai gali būti taip, kaip jau kažkada sakiau, kad man dienoje per mažai valandų. Arba galiausiai tenka jas minusuoti iš miego sąskaitos. Ir nieko čia gero, nes gali pasitaikyti, kad kitą dieną pradėsi jau pavargusi...
Beje, galiu pasigirti, kad kol kas neturiu žemesnio įvertinimo nei aštuoni. Mirkt, mirkt&šypt.
*
Taip nesinori, kad mano planai ir liktų tik planais. Cha, galėčiau nusipirkti papildomų valandų. Kur rasti tokią parduotuvę? Aišku, niekas nenori parduoti laiko. Jis neįkainojamas. Per daug vertingas.

3 komentarai:

  1. Laikas - pinigai...

    O aš pirkčiau miego...

    AtsakytiPanaikinti
  2. šokis yra super :) pradėjau lindyhopą ir mane tai veža, nežinau, gal trečiam dešimtmety reikėjo gimt..?:D

    jei ne paslaptis, tu vilnietė, kad palei Nerį žadi bėgiot?:)

    AtsakytiPanaikinti
  3. jooo, šokis yra kažkas tobulooo. ::) na gal net nebūtina gimt 3 dešimtmetyje, kai ir dabar yra galimybė mokytis tą šokį :>> Ir labai smagu, kad tai darai :>
    Na aš dabar gyvenu Vilniuje :)

    AtsakytiPanaikinti