2011-02-17

You change your mind like a girl changes clothes

Nuojauta- keistas dalykas. Dažniausiai ji manęs neapgauna. Net ir dėl smulkių dalykėlių. Apsigaunu nebent tik aš pati, nes dažnai jos nepaklausau.
Pernai, prieš planuojant švęsti savo 18 gimtadienį, aš kažkaip laukiau labiau 19. Nežinau, kodėl yra būtent taip, bet 19 aš norėjau labiau paminėti nei 18, nes kažkaip nujaučiu, kad reikia laukti, nes įvyks kažkas gero. Tokia nuojauta mane aplanko antrą kartą gyvenime. Prieš tris metus maždaug kažkaip jaučiau, kad reikia laukti rudens, nes įvyks kažkas gero. Ir įvyko. Apskritai, metų pradžioje horoskopai rėkte rėkė, kad tokie sėkmingi metai pasitaiko tik kartą per septynerius metus. Žodžiu, man seksis viskas, ko tik imsiuosi. Aš nežinau, kiek čia yra tiesos, tačiau daug lengviau, kai tuo tiki, nes į viską žvelgi pozityviai nusiteikusi, o tai dažnai padeda. Taigi, aš tikiu savo sėkme.
*
Pastebėjau, kad į savo blog'ą užsuku vis dažniau ir dažniau. Daug dažniau nei į kokį facebook'ą. Namai. Pagalvojau, kad gal kada nusišypsosiu savąja šypsena, o ne internetinėmis, ir įkelsiu savo nuotrauką. Su laiku, brangieji, su laiku.
*
Rytoj 100dienis. Tuoj lėksiu į kirpyklą, kad ištiesintų mano garbanas. Dar visokie manikiūrai ir taip toliau. Suknelė kabo mano kambarėlyje-spintoje garbingoje vietoje- prie veidrodžio. ;D
12 klasė pilna progų pasipuošti. Na gal kartais truputį ir susigraudinti. Bet pabaigą turi net ir tie dalykai, kurie tęsiasi labai ilgai ir kurie, atrodo, turėtų tęstis visada. Be to, pabaiga taip pat būna kažko naujo pradžia. (:

Šypsausi kuo natūraliausia savo šypsena. Saulėtos dienos!
Mano tikrai tokia. (:


1 komentaras:

  1. O kas įvyko rudenį? :)

    Aš esu apie tą patį pagalvojusi.. nes facebook'e renkasi tokie sausi žmonės, ne tie, kuriems tu norėtum atskleisti savo pamąstymus ir mintis...
    Chi chi, galėčiau jaustis privilegijuota, jog esu mačiusi tavo visokiausių išraiškų :))

    O mūsų 100dienis... hmm.. papasakosiu apie betvarkes..


    P.S. šiandien taip nuostabiai švietė saulė ir sniegelį pustė - lyg cukraus pudra spindinti :}

    AtsakytiPanaikinti