2010-07-07

Daugiau vasaros bučinių!


Užsukau namo. Trumpam. Visai nenoriu čia būti. Noriu grįžti ten, kur saulė kaitina kūną, kur, rodos, semiuosi iš saulės šilumos, o naktį ją dalinu. Aš nusiraminau ir šypsausi. Atsidūriau tarp tų žmonių, kurių be proto pasiilgau ir su kuriais man labai gera būti. Naktys palapinėje, nuogi kūnai prieš saulę visą dieną, ilgi pasivaikščiojimai vakarais ir neramios naktys, neramios ir alsuojančios mūsų kūnų šiluma. Įdegęs kūnas maloniai primena man, stovinčiai prieš veidrodį, kad vasara pagaliau prilietė savo šiltomis lūpomis ir mane. Daugiau vasaros bučinių!
Kartais būna neramių akimirkų, tačiau jas labai greita sutirpdo saulė. Palyginus su tuo, kas buvo prieš keletą mėnesių, tas vidinis neramumas dabar panašesnis į plunksnelės kutenimą. Nuo milžiniškų trenksmų iki plunksnelės kutenimo. Pažengiau į priekį. Dar vienu žingsneliu. Paaugau. Džiaugiuosi, kad jaučiuosi ramesnė, kad siela sveiksta, kad akys skaidrėja, kad šypsena pasirodo dažniau. Anksčiau buvau atsiribojusi, tarsi užsidariusi ligoninėje, kurią pati sau ir susikūriau. Izoliavau save nuo kitų, manydama, kad tik taip galiu pasveikti. O juk būnant ligoninėje atrodo, kad visas pasaulis serga. Pati save sargdinau, pati save ir gydžiau. Dabar aš atviresnė pasauliui, galimybėms, svajonėms, planams, įvykiams, šypsenai, meilei, draugystei. Išsiilgus nuotykių. Net jei žinočiau, kur griūsiu, nepasidėčiau pagalvės, nes noriu patirti kuo daugiau. Iš patirties žinau, kad ir nesėkmės išmoko daug.
*
Šypsausi ir godžiai gėriuosi saule. Nenoriu grįžti namo. Buto sienos dusina. Net ant alaus butelio etiketės parašyta, kad gamtoje įdomiau.
*
Sapnavau keistą keistą sapną. Kad tas vieškelis, kurio aš bėgioju, iš visų pusių apaugęs rugiais. Tas takas iš tikrųjų yra plautus, o sapne likęs tik siauras takelis, kurį gaubia ryškūs ryškūs auksiniai rugiai. Ir dangus ryškiai mėlynas, tik kiek tamsokas. Aš iš tikrųjų nelabai skiriu, kur yra rugiai, o kur kokie miežiai ar kviečiai, bet sapne, kai ėjau tuo keliu, buvau įsitikinusi, kad ten buvo rugiai, vadinasi, sapnavau rugius. Jie buvo tokie ryškūs, tarsi būtų auksiniai! Keistas sapnas. Įdomu, ką reiškia? Reiks pasidomėti.
*
Būčkis skaitantiems, gerų jums dienų!


2 komentarai:

  1. džiaugiuosi už tave, nes pati suvokiau, kad dar moku šypsotis, moku džiaugtis viliojančiomis naktimis, bangomis, jų mūša, kitų kūnais ir šypsenomis, kaip gera tai suprasti ir suprasti, kad vienišumas, kuris ateina naktimis,dar labiau skatina eiti toliau. Neseniai perskaičiau tokią mintį: Reikia imti kitaip elgtis ir tarti sau:"Daugiau nebeieškosiu laimės". Ir nuo šios akimirkomis esu nepriklausoma, žvelgiu į pasaulį ne svetimomis, o savo akimis. Ieškosiu nebe laimės, bet nuotykių.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Labai teisinga mintis. Su nuotykiais ateis ir laimė bei gyvenimo džiaugsmas :)

    AtsakytiPanaikinti