2011-07-07

Šiandien kažkas pabeldė į duris. Kas už jų, supratau ir to kaip buvo pabelsta.

Mano darbas. Įkvėpė vasara, o panelės plaukams idėja kilo pasižiūrėjus į savo plaukus ;D P.S aš labai labai noriu maxi suknelės.
~
Sėdžiu ir linguoju pagal muziką. Gera, kai leidi vakarus su draugais ir net nesirūpini, kiek valandų rodo tavo keturiasdešimtmetis laikrodis. Tegul tiksi tyliai sau, o ne man.
~
O po savaitės man išleistuvės. Suknelė jau kabo mano spintoje, sky high aukštakulniai irgi paruošti, į kirpyklą užsirašiau jau. Nežinau kodėl, bet aš tikra plaukų maniakė. Kiek aš turiu idėjų šukuosenoms, kirpimams ir dažymams! Gerai, kad visko, ką esu sugalvojusi, neišmėginau ant savo plaukų, nes turbūt jau jų nebeturėčiau. Eksperimentai privestų prie plikos galvos ;D Jei rimtai, tai anksčiau labai norėjau tamsios vyšnios spalvos plaukų, atrodė tobulai gražu. Dabar nebežinau. Gal norėčiau tiesiog pasitamsint juos truputėlį, nes šiaip dabar esu karamelinė, beveik auksaplaukė. Chi chi.
~
Sužinojau paskutinio egzamino rezultatą, taigi dabar ramios dienos. Aišku, vėliau prasidės stojimai, buto ieškojimai tai, manau, truputis nerimo grauš man širdį. Kartais esu linkusi nervintis. Kartais esu visiška poxuistė. To niekada nenuspėju iš anksto. Kodėl nuolat taip svyruoju? Dėl visko.



Gerų dienų!

3 komentarai:

  1. Agne, koks nuostabus piešinys!!!!!! ;>>
    Tie vakarai tikrai nuostabūs :) Ypač kai begalybė valandų prabėga kaip minutė :) Mūsų dar laukia daug tokių vakarų!! ;*

    AtsakytiPanaikinti
  2. P.S. mama pamatė tavo piešinį ir pasakė, kad čia mano ;DD panašus stiliuus ;>>>

    AtsakytiPanaikinti
  3. Ačiū! *(::
    Aš neabejoju, kad mūsų laukia dar daugybė tokių vakarų *:
    Gali būti, kad panašus. Toks laisvas, gera taip piešti. (:

    AtsakytiPanaikinti