2011-03-03

nice to meet ya

Kiekvieną dieną grįžusi namo klaupiuosi ant kelių, kad pasisveikinčiau su savo mažąja, kuri mane pamačiusi pradeda taip vizginti uodegą, kad juda visas jos kūnas. Iš tikrųjų labai miela ir gera matyti tokias draugiškas akis.



Šiandien buvo pirma diena mokykloje po ligos. Ką aš galiu pasakyti? Jaučiausi pasimetusi ir išsiblaškiusi. Kaip visada.



Skauda galvą.




Pagalvojau, kad nepamenu, kada buvau įsivėrusi vienodus auskarus. Visi trys dažniausiai skirtingi arba du vienodi įverti į tą pačią ausį.
Keistos mano mintys šiandien.////




Sukasi mano galvoje kelios mintys:
"Tikėti lengva. Daug sunkiau gyventi."

"Ak, žodžiai, žodžiai. Sielų nuogumą dangstom jais kaip rūbais"

Justinas Marcinkevičius "Mažvydas"





*



i tried to beat the devil too many times
i'm in love, she is tragic magic
i wanna listen to my evil eye and i pull her down but she won't have it
i wanna know, i wanna know, i wanna know which way to go
before it tramples on me
but the rabbit jumps back in his hole
and forget that i am just like everybody else.








Išgerk su manimi kavos, žiūrėk su manimi filmus ir neieškok juose jokios prasmės, juokis garsiai ir nebijok atrodyti juokingai, miegok su manimi visą dieną, nes visą naktį šokai kartu. Daryk, o ne galvok daryti. Gyvenk, o ne galvok gyventi.


2 komentarai:

  1. Kai grįžtu namo Pilkutis pradeda džiaugsmingai čiulbėti, būna gera, kai pasitinka su giesmele :))

    AtsakytiPanaikinti
  2. ou, kaip mielai (: tikrai praskaidrina dieną (:

    AtsakytiPanaikinti