2012-03-06

This world

Štai ir vėl mažytė pertraukėlė. Labas.
Taip gražiai šiandien už lango šviečia saulė, jau man tikrai pavasariškai. O ir vakar taaaip pavasariškai snigo, kad... Chi chi. Nė velnio.
Kaip aš noriu vasaros, lengvo įdegio, palaidų ilgų plaukų (tegu gi greičiau jie auga. Aišku, kai ištiesinu, tai jie jau ilgi atrodo, bet dar ne tokie, kokių noriu), dar noriu kelių žmonių šalia.
Man atrodo, nuo kitos savaitės pradėsiu bėgioti. Atsigabensiu sportinę striukę, nes su paltuku bėgioti kažkaip nei šis, nei tas ;D Taip noriu, kad net spirgu. Dar smagiau būtų rasti žmonių, kurie norėtų kartu pabėgioti. :)
Išgersiu kavos puodelį ir reiks padirbėt su teise arba filosofija, nežinau, kas pasirodys lengviau įveikiama... Bet mano kavos pertraukėles dažniausiai būna kavos valandėlės, tai nežinau, kaip man pavyks su tuo darbu. Reiks ir į paskaitas važiuot, kol prisiruošiu atsiverst knygą. Penktadienį kažkaip sunkios paskaitos, bet užtat 11.10h jau būnu laisva.

Truputis muzikos prie kavos puodelio, man kažkaip labai tinka... :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą