2012-01-05

If you can dream it, you can do it

Ir visgi esu šiokia tokia naktibalda, kad miegoti einu pakankamai vėlai, nors ryt ir reiks keltis anksti ir varyti į egzaminą. Sveikosios aštuonios valandos miego toli toli svajonėse. Bet aš pati taip darau, pati pasirenku taip vėlai nueiti į lovą. Man tiesiog nesimiega. Čia. Nežinau kodėl.

Nauji metai. Žinot, nauji pažadai... Aš dar tokių sau nesugalvojau. Tam turiu visus naujus metus.
Reikia išgyventi sesiją. Per ją man reikia pakankamai anksti keltis. Rytoj jau būsiu beveik pusiaukelėje. Trečias egzaminas. Kažkaip dėl rezultatų nesibaiminu visiškai. Bet planų kitam semestrui turiu.

Nerašysiu ilgo įrašo, kad neatsibostų skaityti. Chi Chi.
Saldžiausių sapnų.

2 komentarai:

  1. Sėkmės egzaminuose! (:
    Bet dabar tikriausiai ne vieną kankina nemiga, per atostogas prisinaktinėjus neina užmigti. (: Seku.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ačiū :> kaip ir sekasi :D
    Kad aš labiausiai naktinėju ne per atostogas :D
    Labai malonu turėti naują sekėją!:>>

    AtsakytiPanaikinti